Majoitu edullisesti hostelleissa Suomessa ja ulkomailla

Suomen Hostellijärjestö

Kaikkien SAK:laisten ammattiliittojen jäsenet voivat hyödyntää Suomen Hostellijärjestön (ent. Suomen Retkeilymajajärjestö) jäsenetuja.

Majoitusalennus Suomen HI-hostelleissa on 10 %. Etu on henkilökohtainen. Katso kohteet: www.hihostels.fi.

Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan

Järjestö tarjoaa liittojen jäsenille kansainvälisen hostellikortin alennettuun hintaan 15 €/vuosi (norm. 20 €) ja 30 €/2vuotta (norm. 40 €). Ulkomailla Hostelling International -hostelleissa majoittuessa säästää yöpymiskuluissa hostellikortilla vähintään 10 %.

Hostellikortti on henkilökohtainen. Kortinhaltijan mukana matkustavat alle 18-vuotiaat perheenjäsenet ovat oikeutettuja samoihin etuihin ja alennuksiin.

Hostellikortin voi ostaa tai tilata Hostellijärjestön Hihostels.fi -verkkokaupasta tai toimistosta. Hostellikortin voi ostaa myös useista myyntipisteistä kautta maan.

Kansainvälisellä hostellikortilla saa erilaisia etuja ja alennuksia kotimaassa ja ulkomailla. Suomessa kortilla saa alennusta mm. autonvuokrauksesta ja museoiden sisäänpääsystä. Lue lisää hostellikorttieduista Suomessa. Muiden maiden lisäeduista löydät lisätietoja Hostelling Internationalin verkkosivulta.

Lisätietoa: www.hihostels.fiwww.hostelliviesti.fi ja www.facebook.com/hifinland