Tulliliiton jäsenten on mahdollista omakustanteisesti osallistua näille Kiljavan kesän harrastekursseille.

6.-10.6. (5 päivää)
Senioriliikunta
Tule Seniorien omalle liikuntakurssille. Ohjelmassa on mm. rentoutusta, venyttelyä, kevyttä
liikuntaa, ulkoilua ja hyödyllistä tietoa liikkumisesta.

Yhdessä kesällä, perhekurssi
Kesäloma Kiljavalla – liikkumisen ja yhdessä tekemisen riemua koko perheelle! Ohjelmassa mm. vesipeuhua, jumppaa, pelejä, leikkejä, yhdessä oloa, hyvää ruokaa ja paljon iloista mieltä.

Musiikkikurssi
Tule nauttimaan yhdessä soittamisesta ja laulamisesta! Opetuksessa otetaan mahdollisuuksien mukaan huomioon kurssilaisten toiveita ja musiikkimieltymyksiä. Mukaan voi tulla vastaalkajatkin! Porukassa löytyy sopivaa soitettavaa ja laulettavaa niin aloittelijalle kuin konkarillekin.

11.-12.6. (2 päivää)

Kesäinen tanssikurssi
Ohjelmassa on foksit, cha cha, bugg ja rumba-bolero.

Sporttiviikonloppu
Hiki pintaan ja kaloreille kyytiä. Ohjelmassa mm. tehojumppaa, rentoutusta, kuntosalia, venyttelyä ja vesijumppaa.

Suunnistus
Haluatko liikkua metsässä tuttujen polkujen ulkopuolella? Kurssilta saat perustaidot kartan lukemisesta, kompassin käytöstä ja suunnistuksesta. Teoriaosion jälkeen teemme käytännön harjoituksia ja suunnistusretkiä Kiljavan upeisiin maisemiin.

Mindfulness
Löydä oma kiireetön minäsi. Rentoutuksella ja stressinhallinnalla voit oppia kuinka helposti, vaikkakin tehokkailla jooga-, hengitys- ja mietiskelyharjoituksilla, voit vahvistaa niin kehoasi kuin tietoista läsnäoloasi.

13.-17.6. ( 5 päivää)

Yhdessä kesällä, perhekurssi
Kesäloma Kiljavalla — liikkumisen ja yhdessä tekemisen riemua koko perheelle! Ohjelmassa mm. vesipeuhua, jumppaa, pelejä, leikkejä,
yhdessä oloa, hyvää ruokaa ja paljon iloista mieltä.

Luovan kuvailmaisun kurssi
Kurssilla käytetään luovaa kuvailmaisua omien voimavarojen etsimisessä. Työstetään värejä, muotoja, symboleja ja mielikuvia monipuolisilla
yhdistelmätekniikkamenetelmillä taideterapian ja taideopetuksen keinoin. Lepo, käden liike ja maalaamisen ääni yhdistyneenä musiikkiin tuovat sitä sisäistä rauhaa, jonka avulla voidaan työskennellä omien luovuuden esteiden poistamiseksi. Et tarvitse aiempaa kokemusta kuvan kanssa toimimisesta, vaan kukin voi kehittää omaa tekemisen tapaansa.

Luonto ja erätaidot
Tule nauttimaan keskikesän luonnosta Luonto ja erätaidot kurssille. Kurssilla tutustutaan retkeilyn perusteisiin mm. melontaan, suunnistukseen,
retkiruokailuun ja kalastukseen. Yksi yö yövytään maastossa  (oma makuupussi mukaan).

Kurssimaksut täysihoidolla 2hh

5 päivää
SAK:n liittojen jäsenet 132 €
SAK:n liittojen perheenjäsenet 236 €
Ei jäsenet 374 €

2 päivää
Sak:n liittojen jäsenet 60 €
Sak:n liittojen perheenjäsenet 120 €
Ei jäsenet 165 €

Lapset; 4 - 13 –vuotiaat –50 % perheenjäsenen hinnasta

Ilmoittautumiset viimeistään 3. viikkoa ennen kurssin alkua: www.kio.fi tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai 09 276 251.