Tässä kirjeessä:

4. Yhdistyksille oma ostospaikka
5. JHL-Talvipäivät tulevat, varaa majoituksesi nyt

1. Edustajistovaalit näkyviin yhdistysten nettisivuille ja Facebookiin

JHL:n edustajistovaalien ehdokasasettelu alkoi 1.10. ja päättyy ensi vuoden tammikuussa. Vaalit käydään 12.-28.3.2012.  Yhdistyksillä, joilla on omat nettisivut, on mitä mainioin tilaisuus tuoda sekä vaaleja että ehdokasasettelua näkyviin linkittämällä JHL:n vaalisivut ja Sinustako ehdokas–testi omille sivuilleen.

JHL:n vaalisivuilla on Aineistopankissa omat bannerit niin testille, ehdokasasettelulle kuin vaaleillekin. Yhdistykset voivat käydä imuroimassa ko. kuvat sivuilleen ja linkittää JHL:n sivuille. Vaalisivut ja testin voi linkittää myös Facebookiin. Mitä enemmän ehdokasasettelu ja vaalit saavat näkyvyyttä, sitä paremmat mahdollisuudet on saada monipuolinen joukko ehdokkaita mukaan.

2. Toimihenkilöilmoitukset vuodelle 2012

Järjestöosasto lähettää lokakuun aikana toimihenkilöilmoitukset yhdistyksille tarkistettavaksi ja palautettavaksi täydennettynä aluetoimistoihin. On välttämätöntä, että tiedot tarkistetaan ja lomakkeet palautetaan, jotta viestit tavoittavat oikeat henkilöt ja rekisteri on kunnossa. Sopimusneuvotteluja koskevassa tiedottamisessa käytetään entistä enemmän tekstiviestejä pikaviestintäkeinona, joten gsm-numeroiden oikeellisuus on tärkeää.Saatekirjeessä annetaan tietojen päivittämisestä tarkat ohjeet.

Uutuutena edellisvuosiin on ilmoitusmahdollisuus järjestötehtävien muutokset paperilomakkeen sijaan OpenDoraa, yhdistysten jäsenrekisteriä. Työpaikan luottamustehtävät täytyy toistaiseksi ilmoittaa paperilomakkeilla. Ilmoitukset tulee tehdä ja palauttaa aluetoimistoihin mahdollisimman pian valintojen jälkeen.

3. Jäsenkorttipostitus 2012 – 2013

Uudet jäsenkortit, jäsenkalenteri ja jäsenetuesite postitetaan Motiivi-lehden nro 11 liitteinä. Lehti ja liitteet  ovat jäsenistöllä perillä viimeistään 26.10. Motiivi ja ko. paketti tulee tällä kertaa myös niille jäsenille, jotka ovat lehden postittamisen pyynnöstään estäneet.

Mikäli lehti liitteineen ei ole tullut perille lokakuun loppuun mennessä, kannattaa asiaa tiedustella sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 010 7703 430
(ma – to klo 9 – 15)

4. Yhdistyksille oma ostospaikka

Elokuun lopussa käynnistyi uusi jäsenkauppa JHL-SHOPja syyskuun lopussa avautui JHL:n yhdistyksille tarkoitettu JHL-yhdistysSHOP. Yhdistys-SHOPin tarjonnassa on kaikkien jäsenkaupan tuotteiden lisäksi myös erityisesti yhdistyksiä varten valikoituja tuotteita. Yhdistys-SHOPin tuotteita käyttämällä yhdistys tukee JHL:n tunnettuutta ja luo yhdistyksestä positiivista mielikuvaa. Tuotteita yhdistys voi käyttää esimerkiksi yhdistyksen PR-lahjoina, yhdistyslahjoina jäsenistölle tai uusille jäsenille tai jäsenryhmille.

Verkkokaupan tuotevalikoima uudistuu jatkuvasti ja etenkin kuluvan syksyn aikana nähdään runsaasti uusia tuotteita. Käykää siis aika ajoin katsomassa SHOPin tuoteuutuudet!

Yhdistystuotteet on hinnoiteltu edullisiksi niiden käytön edistämiseksi. Jatkossa liiton yhteiseen kampanjointiin liittyen yhdistys-SHOPin kautta on mahdollista tarjota yhdistyksille myös maksuttomia tuotteita. Niistä ja palvelun uusista toiminnallisuuksista tiedotetaan yhdistyksille erikseen.

JHL-yhdistysSHOPiin kirjaudutaan osoitteessa http://innoshop.innoflame.fi/jhlyhdistykset/

YhdistysSHOPiin pääsee myös www.jhl.fi/ aktiivisivujen kautta, josta löytyvät myös kirjautumisohjeet.

YhdistysSHOPissa yhdistykset voivat maksaa tilauksensa laskulla. Kunkin tilauksen käsittelymaksu on kuusi euroa sekä toimituskulut.

Tervetuloa tutustumaan uusiin jäsenkauppoihin!

5. JHL-Talvipäivät tulevat, varaa majoituksesi nyt

Nyt on mahdollisuus varata majoitusta tulevilta liiton talvipäiviltä, 23.-25.3.2012. Pääset varamaamaan itsellesi, perheellesi tai yhdistyksellesi majoituksen oheisesta osoitteesta www.tahko.com/jhl/.

Talvipäivät ovat tapahtuma, jossa liitto tarjoaa ohjelmaa ja erilaisia aktiviteetteja. Aiempina vuosina olemme kokeilleet niin curlingia kuin huskyajelua, käyneet lumikenkäilemässä ja keilaamassa sekä touhunneet monissa muissa lajeissa. Lisätiedot löytyvät liiton nettisivuilta.

Tavataan Tahkolla – JHL:n talvisessa jäsen- ja perhetapahtumassa!