Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL
TIEDOTE
Julkaistavissa heti

Tuire Santamäki-Vuori ei ole enää käytettävissä Julkisten ja hyvinvointialojen liiton puheenjohtajaksi vuoden kuluttua alkavalla uudella kaudella. Hän kertoi asiasta JHL:n kevätedustajiston kokouksessa Jyväskylässä keskiviikkona. JHL:n seuraavan edustajiston vaalit järjestetään maaliskuussa 2012. Kesäkuussa 2012 uusi edustajisto pitää ensimmäisen kokouksensa, jossa se valitsee liiton johdon.

Santamäki-Vuori toteaa olleensa unelmatyössään. Tämän kautensa päättyessä hän tulee kuitenkin olleeksi JHL:n ja KTV:n johtotehtävissä yhteensä yli 10 vuotta.

Lisätietoja: Tuire Santamäki-Vuori 040 5083 382

Ammattiliitto JHL:n yli 225 000 jäsentä huolehtivat suomalaisten hyvinvoinnista ja turvallisuudesta monenlaisissa tehtävissä. JHL:läisten aloja ovat hoito, hoiva, ruokahuolto, tekniikka ja infrastruktuuri, liikenne, puhtaus ja kunnossapito, hallinto, kasvatus, sivistys, vapaa-aika, kulttuuri, turva ja pelastus. Kunnissa, valtiolla, yrityksissä ja seurakunnissa.