11.5.2011

Tässä kirjeessä

1. JHL:n kaupunkifestivaali 11.6.
  2. Valkeakosken työväenmusiikkitapahtuma
  3. Yhdistysten kotisivupaketti
  4. Hoitoalan ammattimerkki ja JHL:n ammattimerkki

Musiikkia, urheilua, viihtymistä ja yhdessäoloa - Muista kaupunkifestivaali 11.6!

JHL:n vuoden päätapahtuma ”Hyvinvointi kuuluu kaikille!” kaupunkifestivaali on kesäkuun alussa. Silloin on syytä harkita suuntaamista kohti pääkaupunkiseutua, sillä tarjontaa on moneen makuun.

Päivän aikana

Katso tarkemmat tiedot netistä: Kaupunkifestivaali

Kannattaa huomioida etenkin ruokailujen ennakkotilausmahdollisuus, siinä pystyy säästämään selvää rahaa!

”Soppaa ja soittoa” – JHL Palefacen tahdittamana mukana Valkeakosken työväenmusiikkitapahtumassa 30.7.

Jo perinteeksi muodostunut kesäinen jäsentapaaminen vietetään taas Valkeakosken musiikkitapahtumassa. Muutaman viime vuoden malliin JHL on mukana tapahtumateltan menossa ja toteuttaa yhteistyössä musiikkitapahtuman kanssa Palefacen konsertin lauantai-iltana.

Jäsenkortilla saa hieman ennen keikan alkua ”soppaa” kurkunkostukkeeksi. Alueelle pääsemiseksi tarvitset lipun.

JHL tukee jäsentensä osallistumista tapahtumaan tarjoamalla 5 euron alennuksen lipuista. Sen saat jäsenkorttia vastaan lipunmyyntipisteistä.

JHL:llä on myös esittelypiste tapahtuma-alueella perjantaista lauantaihin 29.-30.7. Tarkemmat tiedot Valkeakosken musiikkitapahtumasta löytyvät sen nettisivuilta www.valmu.com

Yhdistysten kotisivupaketti

JHL on tarjonnut yhteistyössä Avoine Oy:n kanssa jäsenyhdistyksilleen kotisivupakettia jo viiden vuoden ajan. Yhdistysavain-niminen palvelu on uudistettu ja tarjolla on runsaasti uusia ominaisuuksia, jotka vanhat tilaajat saavat käyttöönsä ilman eri toimia.

Kotisivupaketti sisältää julkaisujärjestelmän, jolla sivujen luominen ja päivittäminen on vaivatonta. Palveluun kuuluu myös tarvittava palvelintila, verkko-osoite ja JHL:n graafisen ohjeiston mukaan tehdyt ulkoasuvaihtoehdot.

Tarjolla on kaksi versiota. Yhdistysavain Start on perinteinen kotisivusto, jossa on vain julkisesti nähtäviä sivuja. Starin vuosihinta on 120 euroa. Yhdistysavain Plus sisältää myös jäsenille tarkoitetun verkkotilan sekä esim. yhdistyksen hallituksen työtilan, jonne voi koota yhdistyksen asiakirjat ja käydä keskustelua. Plussan vuosihinta on 275 euroa tai kolmen kuukauden laskutusjaksolla 27,50 euroa/kk.

Uutuutena JHL:n Yhdistysavaimesta on nyt myös julkaistu ilmaisversiona pienen yhdistyksen viestintäpaketti Yhdistysavain Free, joka sisältää jäsenluettelon ja jäsenpostitukset 50 jäsenelle asti.

Lisätietoa palveluista löydät osoitteesta www.yhdistysavain.fi/jhl. Yhdistysavaimella tehtyjä kotisivuja on nyt 120:lla JHL:n jäsenyhdistyksellä.

Hoitoalan ammattimerkki

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry:llä on ammattimerkki sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille. Hoitoalan ammattimerkkiä jaetaan valmistumisen yhteydessä kaikille sosiaali- ja terveydenhuollon opiskelijoille.

Kahdeksankulmaisen merkin keskellä on emalipohjalla sininen risti ja hopeanvärisellä kohokuviolla liiton lyhenne, JHL. Merkki on pakattu onnittelukortin kanssa punaiseen laatikkoon. Yhdistykset voivat tilata merkkejä koulutiedottajilleen ja valmistuville jäsenille Pirjo Kelanderilta puhelimitse numerosta 010 7703 367 tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

JHL:n ammattimerkki

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry:llä on ammattimerkki JHL-ammattilaisille. Merkki on tarkoitettu kaikille ammattiin opiskeleville ja sitä jaetaan tutkinnoista valmistumisten yhteydessä.

Merkki on kullanvärinen, muodoiltaan pyöreä merkki, jossa on liiton lyhenne JHL. Se on pakattu onnittelukortin kanssa oranssiin laatikkoon. Yhdistykset voivat tilata merkkejä koulutiedottajilleen ja valmistuville jäsenille niin ikään Kelanderin Pirjolta puhelimitse numerosta 010 7703 367 tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Ammattiyhdistysterveisin

Pekka Soini Mauri Keskinen