Yhdistyskirje 3/2011

Tässä kirjeessä:

1. Yhdistysten ja yhteisjärjestöjen sääntömuutosten loppurutistus
2. Loppukiri ratkaisee eduskuntavaaleissa
3. ”Hyvinvointi kuuluu kaikille!” –JHL:n kaupunkifestivaalit 11.(-12.6.) 2011                      Aiheisiin 3-5 >>>
4. Yhdistysten kirjekuoret, paperit ja muut painotuotteet JHL:n tunnuksin
5. Kehitysvamma-alan ammattitutkinnon soveltaminen sosiaalialan kelpoisuusehdoissa

Yhdistysten ja yhteisjärjestöjen sääntömuutosten loppurutistus

Osalla yhdistyksistä ja yhteisjärjestöistä on vielä sääntömuutokset omalta osaltaan loppuun saattamatta. Yhdistysten ja yhteisjärjestöjen pitää käsitellä sääntömuutokset eli hyväksyä syysedustajiston vahvistamat uudet mallisäännöt jäsenkokouksessaan. Kokouskutsussa pitää olla maininta sääntömuutoksista päättämisestä.

Yhdistyksille ja yhteisjärjestöille on toimitettu tarkemmat toimenpideohjeet, jotka löytyvät myös liiton nettisivuilta aktiivit osiosta. Lisätietoja saa tarvittaessa omasta aluetoimistosta.

Loppukiri ratkaisee eduskuntavaaleissa

JHL on kampanjoinut eduskuntavaaleissa julkisten hyvinvointipalvelujen ja julkisen työn puolesta teemalla - Hyvinvointi kuuluu kaikille.

Juuri näistä on eduskuntavaaleissa meidän jäsentemme kannalta keskeisesti kysymys.

Vaalien tulos ratkaistaan sunnuntaina. Siihen asti voi vielä vaikuttaa siihen, että JHL:n jäsenet ja muut palkansaajat antavat äänensä kuuluviin julkisten palvelujen ja työn puolesta.

Ammattiyhdistysterveisin

Pekka Soini Mauri Keskinen
järjestöpäällikkö                                                        järjestöyksikön vastaava

JHL - Julkisten ja hyvinvointialojen liitto
Sörnäisten rantatie 23, 00500 HELSINKI
PL 101, 00531 HELSINKI
Vaihde: 010 77031, Faksi:   010 7703 477,
Sähköposti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
www.jhl.fi