Tullin Veteraanien kokous 9.4.2024 poikkeuspaikassa poikkeusaikaan.

Tullin Veteraanit ry:n huhtikuun kokous pidetään 9.4.2024 Helsinki-Vantaan lentoasemalla vierailun yhteydessä Lentotulliin. Vierailu alkaa klo 12:00 Rahtiterminaalin pääovelta, osoite Rahtitie 1, Vantaa.

Ilmoittautuminen su 24.3. mennessä Jarmo Orolalle (040 750 7724, jarmo.orola(at)gmail.com) tai Jorma Matsiselle (040 508 2190, jorma.matsinen(at)outlook.com).

Huom! Kokoukseen ilmoittautuneille toimitetaan erikseen sähköpostitse tietoa kokoukseseta, eli tarvittavat yhteystiedot ja tarkemmmat saapumisohjeet bussilla, junalla, omalla autolla.

Tervetuloa!

veteraanit metsa

Tullin Veteraanien sääntömääräinen syyskokous pidettiin 14.11.2023. Kokouksessa päätettiin valita vuodelle 2024 yhdistyksen hallitukseen neljä varsinaista ja kaksi varajäsentä.
Puheenjohtajaksi valittiin Jorma Matsinen. Hallituksen jäseniksi valittiin Tommi Kivilaakso, Heikki Metsälampi, Arja Sandström ja Rolf Sandström sekä varajäseniksi Kari Rennola ja Pekka Vallinheimo.

Tullin Veteraanit ry on aloittanut toimintansa vuonna 1986 ja merkitty yhdistysrekisteriin 17.6.1987.

Tullin Veteraaneihin kuuluu tällä hetkellä vajaat 80 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä Tullissa työskennellyt ja nyt eläkkeellä oleva henkilö ammattijärjestö- taustasta riippumatta.

Muistakaa ”veteraanit” ehdottaa entisille tullilaisille ja eläkkeelle jääville liittymistä yhdistyksemme jäseneksi.

Kokoonnumme kunkin kalenterikuukauden toisena tiistaina klo 13.00 Tulliliitto ry:n kokoustiloissa osoitteessa Pitkänsillanranta 3 B, Helsinki, lukuun ottamatta touko-elokuun välistä aikaa.

Kuukausikokouksissa käsitellään eläkeläistoimintaan liittyviä asioita ja kuullaan asiantuntijaesitelmiä jäseniä kiinnostavista aiheista. Kokousten lisäksi pyritään järjestämään teatteriretkiä ja vierailuja eri kohteisiin.

Yhdistys on Eläkkeensaajien keskusliiton (EKL) jäsen ja jäsenistö on oikeutettu EKL:n tarjoamiin etuihin.

Toimihenkilöt:
Jorma Matsinen, puheenjohtaja puh. 040 508 2190, e-mail jorma.matsinen(at)outlook.com
Rolf Sandström, varapuheenjohtaja puh. 040 703 5207, e-mail rolle.sandstrom(at)wippies.fi
Tommi Kivilaakso, sihteeri puh 044 981 8899, e-mail tommi.kivilaakso(at)gmail.com
Heikki Metsälampi, taloudenhoitaja puh 040 743 9162, e-mail metsalampih(at)gmail.com

Yhdistyksen säännöt