Helsingin tulliyhdistys tukee jäsentensä kulttuurikokemuksia ja jäsenet voivat lomailla kohtuuhintaan yhdistyksen lomapaikka Koivulassa.

Lomapaikka Koivula on vuokrattavissa Tammisaaressa 21.4. - 24.10.2024 välisen ajan. Koulujen lomaviikot ovat sesonkiaikaa.. Varaukset ja tiedustelut Ari Peltoselta virka-aikana puhelimitse tai sähköpostilla ari.peltonen(at)tulli.fi.

Vuoden 2024 käyttökorvaukset:

• sesonkiviikko 385 € (koulujen lomaviikot 23-31),
  • muut viikot 275 €,
  • viikonloppu 165 €
  • irtopäivä 40 €.

Tarkemmat vuokra- ja varaustiedot täältä.

Tapahtumatuki

Yhdistyksen jäsenetuja on viime vuosina laajennettu jäsenten toiveiden mukaisesti. Tällä hetkellä mahdollisuudet jäsenetujen hyödyntämiseen ovat monipuolisia.

Tapahtumia tuetaan edelleen 10 €:lla jäsen + 10 €:lla avec. Eli max 20 €:lla/tapahtuma.

Käyntikertoja ei rajoiteta. Edut ovat voimassa toistaiseksi.

• Tapahtumatuella tuetaan esim. teatteri, kesäteatteri, näyttely, museo, musiikkiesitys, festarit, stand up, tanssiesitys, urheilutapahtuma, ravit, messut, Heureka, Korkeasaari, Linnanmäki, Helsingin sightseeing-risteilyt, Vallisaaren ja Isosaaren menopaluu-lippu.
  • Finnkinon leffalippuja voi lunastaa luottamusmiehiltä hintaan á 5 €, 2 kpl/jäsen.
  • Muiden kuin Finnkinon elokuvateattereiden perushintaisista leffalipuista hyvitetään 5 €:n omavastuun ylittävä ja maksimissaan 10 €:n osuus. Täten leffalippujen tukeminen on tasapuolista riippuen elokuvateattereista.
  • Lisäksi museokorttituki 10 €/vuosi/jäsen.

Miten tukea haetaan?

Yhdistyksen tapahtumatukea haetaan erillisellä tapahtumatukilomakkeella yhdistyksen taloudenhoitaja Ari Peltoselta. Hakemukset lähetetään kirjekuoressa sisäisessä postissa osoitteeseen Vuosaari V6. Tapahtumatukihakemus täytetään, päivätään ja allekirjoitetaan. Hakemukseen liittyvät alkuperäiset kuitit laitetaan hakemuksen liitteeksi. Hakemukset voi lähettää Arille ympäri vuoden. Tuet hyvitetään keskitetysti keväällä, alkusyksyllä sekä joulukuussa ennen joulua. Tapahtumatukihakemus liitteenä.

50 v muistaminen

Vuonna 2024 50 vuotta täyttäneitä jäseniä yhdistys muistaa kylpysetillä. Hankkimalla kylpysettejä, yhdistys tukee IRIS näkövammaisten työpajatoimintaa.

60 v muistaminen

• Jäsenen täyttäessä 60 vuotta ja oltuaan vähintään 20 vuotta Tulliliiton jäsenenä, jäsenellä on mahdollisuus majoittua sesongin ulkopuolella Ylläksellä sijaitsevassa remontoiduissa viisi huoneistoa käsittävässä Tulliliiton Ylläspirtissä.
  • Lahjaviikkoanomukset käsitellään yhdistyksen kautta ja lähetetään yhdistyksen toimesta keskitetysti yhteisellä hakemuksella Tulliliiton liittohallituksen käsiteltäväksi. Käsittelyn jälkeen Tulliliitto on yhteydessä lahjaviikkoon oikeutettuihin, vuonna 2024 lahjaviikkoon oikeutetut voivat käyttää lahjaviikon vuosien 2024 tai 2025 aikana sesonkiajan ulkopuolella.

Kulttuuritukia haetaan kulukorvauslomakkeella yhdistyksen taloudenhoitaja Ari Peltoselta.Tukihakemukset toimitetaan kuitteineen Arille Vuosaaree (V6). Kulukorvauslomake liitteenä.

Elämyksellisiä ja ikimuistoisia hetkiä tapahtumien ja elokuvien merkeissä!

Helsingin tulliyhdistys ry:n virkistystoimikunta